Klager
Dersom du har en klage som ikke er knyttet til en skade, ber vi om at du kontakter Norsk Forsikring AS:
+47 454 92 900
Åpningstid: Mandag - Fredag (9-15)
Kontaktskjema
Velg kategori Klage her
Norsk Forsikring AS
Postboks 165, 3571 ÅL
Norsk Forsikring AS
Postboks 165
3571 ÅL
Klagerett for tjenester kjøpt på nettet
Forbrukervernet etter EU-regelverket garanterer at alle har rett til en rettferdig behandling ved kjøp av varer og tjenester. Hvis du har problemer med tjenester du har kjøpt på nett, kan du bruke denne portalen til å registrere en klage og få saken løst av et uavhengig tvisteløsningsorgan:
Online Dispute Organ
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Ekstern klageinstans ved skadesaker
Dersom du ikke kommer til enighet med forsikringsgiver etter en klage, kan denne tas videre med Finansklagenemnda: